Less IS more!

650platta

Ibland kan det bli för mycket i vardagslivet. Jobb, barn eller kanske sjukdom i familjen som kräver mycket av din mentala energi och fokus. Då är träningen och DIN hälsa egentligen viktigare än någonsin. Desto viktigare att du får kvalité och får hjälp av en personlig tränare som guidar och leder dig rätt.

Själv har jag kört endast 1 gång i veckan på http://peoplestraining.com/  med hjälp av min Personliga tränare  Malin och övrig träning i skog och mark. Jag är så nöjd och kan kort och gott konstatera att: Less IS more om du får rätt guidning i träning och kost!

Så glöm det där med att: En gång är ingen gång! En gång i veckan kan alla klämma in! Givetvis är jag övertygad om att jag kommer kunna öka på mängden träning längre fram men i dagsläget kan jag inte vara annat än nöjd med den lilla träningsmängd som jag investerat i men fått så bra resultat! Jag behöver inte stå i vassen denna sommar när mina barn badar!

2013-06-04 21.44.45

Ha en bästa dag!

Smarttrainer

Kommentera

